ماد اولیه پلیمری و شیمیایی

پلیمر،   دسته ای از مواد طبیعی یا مصنوعی متشکل از مولکول های بسیار بزرگ، به نام ماکرومولکول ها، که مضربی از واحدهای شیمیایی ساده تر به نام مونومر هستند. پلیمرها بسیاری از مواد موجود در موجودات زنده از جمله پروتئین ها، سلولز و اسیدهای نوکلئیک را تشکیل می دهند. علاوه بر این، آنها اساس مواد معدنی مانند الماس، کوارتز، فلدسپات و مواد دست ساز بشر مانند بتن، شیشه، کاغذ، پلاستیک و لاستیک را تشکیل می دهند.

کلمه پلیمر تعداد نامشخصی از واحدهای مونومر را مشخص می کند. هنگامی که تعداد مونومرها بسیار زیاد باشد، گاهی اوقات این ترکیب را پلیمر  می نامند. پلیمرها محدود به مونومرهایی با ترکیب شیمیایی یا وزن مولکولی و ساختار مشابه نیستند. برخی از پلیمرهای طبیعی از یک نوع مونومر تشکیل شده اند. با این حال، اکثر پلیمرهای طبیعی و مصنوعی از دو یا چند نوع مختلف مونومر تشکیل شده اند. چنین پلیمرهایی به عنوان کوپلیمر شناخته می شوند.پلیمرها
به دلیل چگالی نسبتا کم آنها و قابلیت آنها در شکل دهی و قالب گیری در دماهای نسبتاً پایین در مقایسه با  مواد سنتی مانند فلزات، پرطرفدارترین مواد امروزی هستند. پلتفرم Onlinepolymer.com با هدف  تامین و افزایش دانش و شناخت
مواد پلیمری و شیمیایی برای صنعتگران محترم این بخش از صنعت کشور زمینه ساز ارتقاء توان تولید و رقابتی کردن محصول تولیدی  جهت صادارت خواهد بود . 

 اگر تامین کننده خوش نام و معتبر مواد اولیه و افزودنیهای صنایع پلیمری و شیمیایی هستید، پلتفرم onlinepolymer.com با افتخار میزبان شما خواهد بود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید